CoCo.

Yes, Coco the clown is back in town!
Det MÅSTE vara nått jävla skit i luften, kan ju för sjutton inte andas som en normal människa. Jag har snytit och snytit, vaknade i morse och kunde bara andas ur ena näsborren, frustrerande! Tillslut lackade jag ur och drog iväg på företagarfrulle för att få i mig lite bra käk. Näsan var TOTALT fylld med snor så så fort det kom applåder passade jag på att blåsa ur ORDENTLIGT!! hahaha :D
Det är sånahär dagar man HATAR att vara egen företagare. Hade jag varit anställd nu så hade jag bara kunna ringa chefen och sagt .."du,jag kommer inte på resten av veckan för jag är sjuk som ett as!" ..MEN, nu funkar det inte riktigt så!
Usch va opepp man blir på allt när man har hela huvet fullt med snor, tankar på den där förbannade Försäkringskassan trängs med snoret.. det här är verkligen inte min bästa dag som egen företagare!
Pjuh.  Än så länge överväger fördelarna nackdelarna men I TELL YOU: Det är ingen dans på rosor!
Självklart var jag medveten om detta redan när jag startade och jag trivs , det gör jag... men såna här dagar,då man känner sig så sjukt stressad i själen över allt som inte känns bra så önskar man faktiskt att man kunnat vrida tillbaka tiden!
Nåväl, jag försöker iallafall och det är vad som räknas! Så det sÅ! För så är det väl?!
Peppa mig nån nu... snälla!?!?

Kommentarer
Postat av: annie

du är grym, becca! det är så inspirerande att du alltid går din egen väg! kriga på!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0