Helg=KURERING!!!

Influensan tog mig med storm,likt en stor våg som bara sköljde över mig och jag tog mitt förnuft till fånga och ställde in dagens och morgondagens pass på Arena för att kunna vila upp mig till max. Tog mig igenom timmarna på kneget idag och såg väl inte så jättemycket fram emot morgondagens 3 timmar, men en företagare har tydligen inte så många val.. MEN, vad händer då!?
JO .. MARIA, min räddare i nöden, glimmande stjärna och fantastiskt underbara hjälpreda i vått och torrt, ramlar in och bara tar över stället... på sin lediga dag... bara sådär... HELT.JÄVLA.FANTASTISK är hon! FANTASTISK!

Så imorgon tänker jag bara sova så länge det går.. (i typ 100-år) och se till att skiten försvinner ut ur kroppen så att jag i nästa vecka kan ta nya,glada,peppande,tag och njuta av tillvaron!
DEAL!
Såhär glad och pigg ska jag vara nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Maria

<3<3<3

2011-04-08 @ 22:03:02
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0