ett svagt ögonblick

alltså jag är en kokosnöt.... nu har jag känt in "Malte" och jag GILLAR det, mycket...igen!
Så, plötsligt känns det jätteonaturligt om han skulle heta nått annat! Alltså guuuud, det här är ju hemskt!!
Nåväl, vi får se vad det blir av det!
För övrigt är jag sjukt glad för svägerskan den äldre som fått en fast tjänst på den lokala blaskan. detta passar henne som handen i handsken!!GRATTIS E.!!!!!
Jag är också sjuuuukt glad att jag storstädade hela övervåningen igår ,bädda rent,skrubba toa,organiserade kartonger och lådor i lillens rum..etc etc.. sååå bra!!
...bara nerevåningen kvar då..
Och tvätten, ni skulle SE min tvätthög asså, det är ett AS!!! Hahaha, jag är sån sjuuukt dålig hemmafru! :D
TREVLIG VECKA PÅ ER!!
(Fan va snygg färg ja har på håret!!!)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Malte är fint..men för mig är han alltid "Mormors Älskling"...Så vad ni än bestämmer er för i namnväg så är han allt "Mormors Älskling"...:))

2011-11-14 @ 19:40:05
Postat av: Mamsen

Glömde ju säga... Du har en underbar färg i håret...passar dina färger. Kram

2011-11-14 @ 19:43:06
Postat av: Åsa

Verkligen jättefin hårfärg =)

2011-11-14 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0