Energiboost

Just nu vill jag bara ge tusen stora,varma kramar till min vän Emma som är en sån sjuk insperations- och energikälla.
Hade inte läst hennes blogg på några dagar eftersom jag skaffade ny dator och därför inte hade hennes adress som snabblänk och...bla bla...
hursom.. så tog jag igen lite förlorad tid med min väns blogg precis och jag säger då det, ingen..och jag menar INGEN.. kan få igång min målarlust och insperation som hon.
Man blir varm och glädjen sprider sig i hela kroppen när man läser om hennes projekt!
 Det är såna personer som man ska behålla i sin omgivning medans man steg för steg bör avveckla de energitjuvar som man alltför ofta omges av.
SÅ..Emma, idag går all min kärlek till dig.
<3

Kommentarer
Postat av: emma

FAN VA DU ÄR SÖT. och fan va jag har en vaxpropp i örat. kom o pyssla med mig då!!!

2009-12-15 @ 19:56:56
URL: http://emmaemet.gaca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0