Jahaja

Så gick det med den data-budgeten, nu sitter jag här med min nya Äppeldator och kunde inte vara mer nöjd. Vill dock fortfarande propsa på att en dator för 11 loppor är mer värd än en TV för samma pengar.. Men det är ju bara jag!
Shit, ju mer jag sitter här och tittar på min fina,underbara Mac, desto mer kär blir jag. Detta får nog lov att bli årets bästa köp, UTAN TVEKAN!
Nåväl, om några timmar är det dags för julebord med Aerobickompaniet och jag lär nog powernapa lite innan om jag inte ska somna redan vid för-glöggen.
Trevlig kväll gott folk!
Ps. Jo Ä-L, det stämmer:) Du får den vid tillfälle! Ds.

Kommentarer
Postat av: annalena

jag saknar den inte, kom bara på det när du skrev om filmen :) Såå, ingen stress.

2009-12-05 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0