Älskade häst

Stallet gick kalas! Promenerade ut och tillbaka med frukost- och lunchstopp hos Lilla mor!
Och Jalle (Hästen alltså!) var pussig som aldrig förr, skulle på å slicka mig i ansiktet,blåsa mig i håret och vara allmänt gosig, kanske har han saknat mig!?Jag vet iaf att jag saknat han, den stora drummeln! 
Det var helt fantastiskt att ställa sig och mocka bajs igen (Hade ju en slav som fixade det i torsdags!), och det var en sak som slog mig, att jag väldigt ofta blir tårögd när jag mockar,hamnar som i nån djup dvala,nästan som i trans, och börjar fundera över allt mellan himmel och jord, det var även vad som hände idag.Det var nog tankarna som gick till min älskade gamla vapendragare Northern Bleep** ("Caddy") som gjorde att jag kom på mig själv med att stå där med tårarna rinnandes längs kinderna. Skapligt sentimental smörja!

Hursom, har tagit massor med bilder som troligtvis ramlar in imorgon, ev. redan i kväll efter jobbet om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0