Glatt gäng!

Igår var en toppendag och jag menar verkligen TOPPEN dag !(okej, bortsett från våmeringen i början på dagen!)
 
Vi samlades ett glatt gäng och grillade lite och hade det trevligt sen drog vi ut på bruks och på vägen dit hookade vi upp med några andra sköna lirare så då vart det lite chillin längs vägen med en gitar som lirade D.A.D och Nationalteatern och... ja.. men ni hör ju själva hur bra det var! Bruks däremot ,det sög men det gjorde inget eftersom vi hade haft så himla kul innan! (Okej ..att skaka rumpa med Amanda Jensen några minuter på dansgolvet förgyllde faktiskt även bruks-vistelsen!) 

Nej ni mina vänner, gårdagen får HELT KLART en 4,5:a av 5 (ett halvt poängs avdrag eftersom vi fick vår berså nerspydd av en gäst som hinkat folköl!) Nu ska ja dra till svärmor och knycka rabarber (mina är inte tillräckligt stora ännu!) för här ska bakas rabarberpaj!

(bilder kommer senare!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Okay... den rabarberpajen får du bjuda mig på!! =)

När är det inflyttningsfest då?? =)

2009-05-24 @ 15:40:32
Postat av: Anonym

Va??? Har ni redan haft inflyttningsfest?

Hade inte en aning.. Hoppas ni hade skoj!

2009-05-24 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0