Trevlig helg.

Lugn och skönt har jag haft det den här helgen,trots att jag gjort både det ena och det tredje,sånt gillar vi!
I fredags jobbade jag till 2,fikade med pappsen,skottade tak och gick och la mig tidigt.
I lördags hade jag sovmorgon till efter 10, fikade hos preggo-lina, hälsade på min kära vän Emma i hennes Galleri där det var vernissage och invigde hennes shop genom att köpa decoupage-lack och en pensel sen gick vi till Evelyns Bageri och köpte dagsfärskt dinkelbröd och vidare till Elsas där vi köpte en semla respektive knäckbakelse, tillbaka till galleriet där vi fikade,tjålade skit och packade ihop på vägen ut hjälpte konstnären att komma ut från parkeringen och så tog jag med mig Emma till fagersta där vi hälsade på Lotta i hennes FANTASTISKA lägenhet och så pratade vi lite med hennes fiskar. Efter en trevlig snackstund med tjejorna så tackade jag för mig och begav mig mot mor och far där jag hade lite tvätt att hämta, dom hade bjudit över lite vänner på 3-rätters så som tack för hjälpen med tvätten offrade jag mitt dinkelbröd till gästerna och fortsatte vidare hemåt.Väl hemma igen så lekte jag lite med mitt nyinköpta pyssel-lack och spexade till en spegel. (bild kommer senare! ) Avrundade kvällen med att kolla på "Vildingarnas land" med babe, jag hade inga skyhöga förhoppningar men hade hoppats på succe men ack vad besviken jag blev, den var faktiskt tvärsämpig, så.. se inte den!
Idag tog jag också lite sovmorgon,vaknade nyss och nu sitter jag här i en hög med kläder ,redo att ge mig ut i ett soligt vinterland med stege och spade för att ta hand om de sista taken.Och ikväll blir det boxning med MIG på kompaniet,ni är hjärtligt välkommna!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0