trötter,glader..sover!?

Det var jätteroligt..
Mitt hjärta kommer hem och är helt slut efter brottningen, han irrar runt som en yr höna och jag fnissar lite och berättar för honom vart han har alla saker..

-Ska jag äta nått kanske?
-Ja älskling, du har redan ställt fram maten på bordet!
-Jaha..

(1 minut senare)

-Vad skulle jag göra?
-Äta!
(Tillslut satte han sig i soffan och tvn började rulla, det kommer en reklam med massa djur där det nånstans mitt i dyker upp en ilsken sköldpadda..)
.......
...typ 1 minut senare...
.......

-Det var en läskig.....sköldpadda!
-....hahahahaha...
Nu har han iaf gått å lagt sig och jag ska följa hans exempel.. .slutet gott allting gott!

(Jag hade ramlat med longboarden, därav blåtiran... INGEN kvinnomisshandel!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0