PUST

Dagens har gått i ett ,
imorse vaknade jag av att det ringde på dörren... klockan 07.09! Trevligt!
Det var tydligen snickarna som ville börja riva i vårt hus (okej, dra ut fönstrena åtminstone... as u can see!)
Vi visste ju om det MEN, vi hade kanske inte räknat med att det skulle vara minusgrader ute..dvs..efter 10 minuter med dörr och fönster på vid gavel.. även minusgrader inne! Och GIVETVIS skulle dom byta fönstrena i vardagsrum och sovrum, inga sovmöjligheter här inte..bara att pallra sig upp!
Efter lite "surfande" iklädd (trippla tröjor,vantar,trippla sockor,dubbla brallor,halsduk och mössa) och en kanna kaffe så drog jag iväg och handlade lite inför morgondagens kalas för att sen möta upp den underbara sambon i tvättstugan.. det blir otroligt mycket tvätt när man använder sina privata kläder i arbetet.
Hursom.. packade ihop och drog till butiken.. varpå jag bakade KONSTANT i 3 timmar inför morgondagen och det hela tiden ramlade in folk som ville handla i butiken. UNDERBART! En riktigt bra dag för r.ECO!
TräningTräning och lite mer träning och trots att jag var lite förvirrad så gav mina underbara deltagare JÄRNET!
ÄLSKAR er!
Nu är det mat mat mat och sömn sömn sömn som gäller.
Imorgon är ni hjärtligt välkommna på fika hos r.ECO mellan 11-21, Det kommer bjudas på STOR fika-buffé och flertalet trevliga erbjudanden,ser fram emot att ha er där! :)
SÅ, Godnatt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0