Livet på en tisdag

Dagen har rullat på fantastiskt bra och jag har fått en hel del gjort. Känner mig pigg,peppad och utvilad!
Hann förbi Arena en snabb-sväng när jag var iväg på ett annat ärende, man blir lite förvirrad när man inte är där dagligen längre.
Just nu väntar jag på min fina K. som är och åker lite kabelpark för när han kommer så blir det till att laga potatis och purjo-soppa. Mini-människan sover efter att ha haft en liten "dipp" såhär på kvällskvisten. Inte lätt å vara liten!
Någon dag här framöver bjuder jag väl på förlossningsstoryn också,del 1 är ju redan gjord(29/7) skulle man väl kunna säga.
Som ni kan se nedan så har vi idag haft besök av familjen Gullblom, Leon är sjuuukt snabb alltså, både med fingrar och fötter så där ser vi vad vi har att vänta om ett år! Galet!
Annars då? imorgon blir det en tripp till v-ås för lite äventyr och jag har även ett gäng samtal att avveckla såå busy day skulle man kunna säga men jag klagar inte...än!  :)



Kommentarer
Postat av: Johan

Aha Då va det K jag såg kravla sig upp på land efter första kabelbane-svängen när vi gick ett varv runt pölen ikväll ;)

2011-08-03 @ 00:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0