Råd tack...

Nu vänder jag mig till er småglinspäron därute, Vår lilla M är exemplarisk.. På dagarna och på nätterna.. Men på kvällarna,då blir han otröstlig, han får äta hur mycket och ofta han vill men trots detta så blir han iaf kinkig 2 sek efter att han släpper bröstet. Blöjan är torr/ bytt och vi håller honom nära, vaggar, sjunger etcetc men INGET hjälper. Och han verkar inte arg eller hungrig utan bara .. Olycklig! och det skär i mitt mammahjärta!:( Så efter en stund (1-2 timmar!) så blir han bara tyst och så efter ytterligare en stund så somnar han som om ingenting. Så hörrni, hjälp mig här ,vad kan vi göra?

Kommentarer
Postat av: Annalena

Kan det vara magen?



Jack var också nöjd på dagar och nätter men efter 18 så började gnäll/skrik/gråt perioden... Vi började ge honom minifom och sempersmagdroppar. Blev bättre på 1 vecka.



2011-08-08 @ 08:08:37
URL: http://lillisandal.blogg.se/
Postat av: Marie

Kan ju va magen som spökar, men känns väl som han är så liten än. Men prova med semperdroppar o minifom, är värt o testa. Försöka se till att han alltid är rapad efter att han ätit, sånt ger dom små magknip ganska så direkt. Testa magmassage-solen och va de nu heter.

Testa bada med honom och se om de kan få honom på andra tankar.

2011-08-08 @ 08:54:24
Postat av: Lina

Jag skulle oxå testa dropparna. Leon hade mycket ont i magen när han var liten men så fort vi börjat med dropparna vart det mycket bättre!

2011-08-08 @ 09:23:55
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: Ida långbacka

Först vill jag gratta er till den fina lilla killen! Och säga att jag gillar din blogg. Har en pojk som var/är likadan, han får semper magdroppar men skriker ändå ibland. Det jag kan tipsa om då är en sväng med bilen. Funkade för oss och jag har i efterhand hört flera andra berätta om nattliga små utflykter :) det är jättevanligt att bebisar har en skrikperiod under kvällen.

2011-08-08 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0