IIIIIHHHHHHHHHHHH

Jag såg ju nu när jag trillade in på svägerskans blogg "hemeliheter" på FP's sida att min absolut bästa preggopolare,MIN ANDRA SVÄGERSKA, har outat sin graviditet vilket då alltså betydder att det är frittfram även för mig att outa min LYCKA över hennes graviditet...
VI berättade ju då om "oss" på julafton och tösabiten (och alla andra) bröt ju ihop.. men vissa av större anledningar än andra, för på nyårsdagen ringer ju då lilla fröken och undrar om det är okej att dom kommer förbi en sväng. SJÄLVKLART var det det, och visst var det väl så att man fick några ugglor på känn redan där.. och det roligaste av allt var ju att alla tidigare under veckan missuppfattat en statusuppdatering som hon gjorde om OSS och ringde som psykopater och undrade "när fan dom tänkt berätta att dom väntade barn" men dom kunde stilla lugna alla med att det var ju "brorsan" som skulle ha barn.. Vi var ett bra förkläde där! <-- vilket vi allesammans skrattade så gott åt när hon och A klev innanför dörren hos oss den där nyårsdagen.
Ptjaaa, minutrarna gick och vi sitter och snackar om vår lille skrutt och så tar vi upp det faktum att det kan vara tvillingar och Kristoffer säger nöjt, "jamen då får man ju två barnbidrag..höhöhö"
Varpå Karro utbrister: "Ja, och vi, vi får ju två fulla löner och ETT barnbidrag"
Där nånstans satte stannade ALLA klockor.
Vi sitter och bara glor (jag med pizza i hela truten!)
"VA!??!?! Ska ni också ha?"
Karro nickar med tårar(av glädje) i hela ögonen..
"NÄÄÄR"
"21a "
"Augusti?"
"Ja!"
" Men herregud, det är ju mindre än 3 veckor efter oss( vi har beräknat till den 3e), på riktigt!!??"
"Ja!"
Alltså, glädjen man kände då var HELT sjuk, vi skulle komma att kunna dela ALLT!!
LYCKALYCKALYCKA!!

Och här har vi då de blivande mödrarna:D



Kommentarer
Postat av: Johan

efter den bilden, stödjer jag "körkort för att skaffa barn" ;)

2011-02-16 @ 22:46:04
Postat av: Emma

wohooooo:)

2011-02-16 @ 23:06:54
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se
Postat av: jessica

KÄRLEK <3

2011-02-17 @ 13:31:05
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Malin

Är så glad glad glad för eran skull!!! Glädjetårar bara jag tänker på det :)

2011-02-19 @ 18:24:29
Postat av: Becca

SV: TACK malla! :D

2011-02-19 @ 18:49:39
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0