Okej,nu LACKAR jag..

L.A.C.K.A.R!!!
Skulle sälja mitt köksbord idag, det står för tillfället och tar upp massa plats i hela butiken, och jag har haft
mail-kontakt med en lirare. Jutta. Som inte var från Fagersta men som skulle besiktiga bilen här klockan 11.40, då skulle man ju gissa att hon tänkt dyka upp här efter 12snåret.. ICKE!!!
Fortfarande har jag inte sett röken av "Jutta" och hennes släpvagn och nu börjar jag bli riktigt sur.
Denna Jutta då har inte heller lämnat nått nummer så jag är helt utelämnad och puckot har 25 minuter på sig innan jag bommar igen och drar in på Arena för att hålla pass.
Ibland blir man så jäkla trött på Blocket-handlare alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0