Like everyone else

HÄR är förra årets!

Gjorde du något år 2010 som du aldrig gjort förut:

Startade eget företag,Simmade Vansbrosimmet,Sprang Lidingöloppet,Började instruera "Afro",BLEV MED BARN! Listan kan göras lång...

Höll du några av dina nyårslöften:
Jag hade många mål men inga löften, uppnådde en del av dom.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Ja..

Gifte sig någon av dina vänner:
Nej, tror inte det..

Dog någon som stod dig nära:
Blandar jag ihop åren om jag säger nej?!

Vilka länder besökte du:
Jag minns knappt första halvan av 2010 men jag tror faktiskt inte jag reste överhuvudtaget.

Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011:
SOLEN!!! Jag stod inne hela sommaren och såg knappt röken av den, mina fräknar har börjat blekna.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför:
31Juli: då öppnade jag r.ECO, 3 December: då stickan plötsligt visade TVÅ sträck.

Vad var dina största framgångar i år:
Att lyckats med dans-instruktörsbiten OCH SJÄLVKLART företaget och bokföringen.
OCH att jag lärt mig att sålla bland vänner och enbart  försöka umgås med de som ger energi.. trots att jag har lång väg kvar att acceptera att vissa inte är så bra vänner så har jag iaf kommit en bra bit på väg..

Största misstaget:
Varför älta sina misstag när man kan vältra sig i sina framgångar?

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Utöver förkylningar och dyl så har jag klarat mig ganska bra.. Jag hade dock VÄLDIGT ont i knät efter Lidingöloppet och det höll i sig ett bra tag..

Bästa köpet:
Jag kan inte påstå att jag köpt nått speciellt iår, nån som kommer på nått? 

Vad spenderade du mest pengar på:
Företaget!!

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Att en vän tog ett stort steg och klippte banden till ett gammalt liv ,DET var stort!
.. och sen måste jag nog också säga: när jag fick ett samtal från folksam ang. mitt knä där jag fick veta att dom klassat mig som 5% invalid varpå Marilyn Trygg berättade för mig att jag borde vara glad åt att mina föräldrar haft mig bra försäkrad och att dom därmed skulle komma att göra en utbetalning till mig... på 94tusen kronor. Det var stort, som att vinna på lotto , det kunde verkligen inte komma mer lägligt. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Både och. I början mådde jag fruktansvärt dåligt för att några av mina absolut närmaste vänner mådde otroligt dåligt.Det var inte roligt, tänkte på dom dag och natt.
Men efter sommaren så har jag nog i det stora hela BARA varit gladare.
Många nya intryck och händelser som gjort en starkare

Rikare eller fattigare?
Rikare vill jag nog säga, trots att Starta eget-stödet inte gett några stora summor så har jag heller inte räknat med mer. På erfarenheter är jag GARANTERAT rikare.

Vad önskar du att du gjort mer:
Träffat solen. skatat mer, snowboardat mer, ringt mina långt-bort-vänner oftare...

Vad önskar du att du gjort mindre:
Lagt energi på saker och personer som inte förtjänar det. 

Hur tillbringade du julen:
Med Kristoffers familj hemma hos hans mamma.Rofyllt och underbart.

Hur många one night stands?
...

Blev du kär i år:
Är och förblir.

Blev du arg i år:
Väldigt många gånger, väldigt ofta på sånt som inte förtjänade att läggas energi på.

Bästa boken du läste i år:
Har inte hunnit läsa några böcker...

Största musikaliska upptäckten:
Inget speciellt, återupptäckte dock Ben Harper, det var fantastiskt! 

Något du önskade dig och fick:
En cykel. En postcykel tom. Och kärlek.. I MASSOR! 

Vem saknade du:
Min bortgångna släkt Farmor,Farfar & Mormor. Spec. när det var dags att berätta nyheten om bebisen.

Något du önskade dig men inte fick:

...

Årets bästa filmer:
Planet Earth och Life

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hade fika buffe' på r.ECO

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:

Om vissa personer bara försvunnit från jordens yta *POFF* och om SD inte kommit in i riksdagen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010:

FÄRGGLAD, chillmode!

Vad fick dig att må bra:
VÄNNER, vissa mer än andra! Min familj! Kristoffer SJÄLVKLART har alltid gjort och kommer alltid att göra.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
SD  i riksdagen. SUCK! 

De bästa nya människorna du träffade:
Alla mina kunder och alla fina deltagare på mina pass på Arena. 

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Att inte lägga ner mer tid på folk som inte förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet ett minnesvärt köp du gjort!



Den där grissnygga tröjan du beställde på internet från USA! Snygg som få men portot var mindre snyggt!

:)

2011-01-01 @ 11:11:25
URL: http://maria0223.blogspot.com
Postat av: jessica

först och främst.. KÄRLEK till dig <3

och sen... "Hur många one night stands? " alltså... haha VA?! varför denna frågan mitt i allt liksom hahaha, vad tänkte personen som skrev denna listan liksom..

2011-01-06 @ 02:56:25
Postat av: jessica

vadå liksom liksom? gud så klent ordförråd jag ser ut att ha liksom. ;)

2011-01-06 @ 02:57:13
Postat av: Becca

men HAHAHA, meeeeenart! :D Mitt i allt också.. typ seriösa grejer och så "hur många one night stands?" Man bah... ehhhhhh.. HAHAHAHAH ...... liksom..HAHAHAHHHA :D

2011-01-06 @ 11:06:38
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0