Muffinsbak

Morgonen började med ett BB-pass med ett gäng tappra själar. MYSIGT värre!
Skulle ha fått manikyr hos "Divan" men stackarn är tvärsjuk så det blev inget.
SÅ, jag beslöt mig för att göra en uppsättning muffins..
drog och handlade och VOILA:
Vanliga med hallon
Vanliga med hallon OCH lakritsfrost.
Vanliga med drottningsylt.
Den som känner sig sugen är hjärtligt välkommen på Drop-in på r.ECO ända till 21 ikväll! :)
Imorgon är det lite tillfräschning av kaluffsen och sen blir det NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKE!!!!
YIHOOO

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Muffinsen(heter det så?)ser läckra ut,se till att det är någon kvar till i morgon,jag kommer in och fikar när jag kommer från Hysingsvik.P

2011-01-27 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0