Jahaupp

Gårdagen bestod av BÅDE 1årings-fika (tårta,bullar etc etc!) OCH en pizza till kvällsmat! Känner mig därmed lagomt uppsvälld idag och lite "seg i kolan" ..men men.. kalaset var trevligt och pizzan var god så det var det värt. Får jämna ut det med att frossa jordgubbar idag!
Och påtal om 1årings-fika så FATTAR jag inte hur min shoppingtarm tänker .. jag skulle kirra en present till födelsedagsbarnet... och kommer hem  med TVÅ fulla kassar åt vår lilla skatt.. .jag är KNÄPP!!! Har jag liksom glömt att vi ska till sthlm i helgen eller!? Iof så kan jag försvara det liiiiiite med att det var galen rea och att jag gjorde många fynd.... men ÄNDÅ!!!!
Babygarderoben är liksom FULL nu .. byxor är det knökat med .. spec i strl 62/68.Detsamma gäller långärmade bodys..
Sen slog det mig att bebisen troligtvis kommer ha 50/56 medans det fortfarande är varmt och vi hade INGET kortärmat så det var jag "tvungen" att införskaffa.. (EN HÖG!) ..sen strumpor.. plutten har en egen strumplåda.. och typ 15 par strumpor (bara för att dom är såååååå söta!) .. men förstå själv hur löjligt det ser ut med dessa pyttekreationer i en GIGANTISK låda!? a juste! Tror att en låda-i-lådan kan vara på sin plats :)
Om en stund ska jag hooka med Leila på Eskiln Beach där vi tänkte bättra på våra brännor.. inte allt för tråkigt kan jag tycka.. jag tänker ta med mig en god bok också så att man bara kan slappa mellan varven.. underbart!
See ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0