Glad påsk.

Eller ja, inte än då men jag behöver er hjälp!
NÄR påsken närmar sig så skulle jag uppskatta om ni hojtar till och påminner mig om att köpa godis för VARJE ÅR.. VARJE.ÅR som vi bott i ett område där det funnits barn så har godiset ALLTID varit tvärslut i det här hemmet,det har inte spelat nån roll om vi haft godis hemma varenda dag på hela året men just på påsken när jag som bäst behöver det... DÅ har det varit slut!!
Och detta kommer jag alltid på EFTER att jag öppnat dörren och har en drös med förväntansfulla ungar framför mig med söta hucklen och fräknar och så blir jag alltid tvungen att säga.. "Tyväääär, vi har inge godis!" och se hur besvikna dom blir. FörrFörra året sa dom tom..."men åhh..du har ju aldrig godis hemma!" så förra året gömde jag mig under en filt när det ringde på dörren och så fick K. gå och ta smällen, jag klarade inte av det.
SÅ I ÅR... då tänker jag briljera.. jag tänker ha massor av alla sorter och dom ska få så mycket godis att dom knappt orkar bära hem det MEN då,som sagt, så krävs det att ni säger till några dagar innan skärtorsdagen.. för annars är det kört!
Okej!?

Kommentarer
Postat av: jessica

dom lär inte ens göra sig besväret att knacka på din dörr i år haha

2011-03-26 @ 22:01:53
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0