Hurtig dag

Café Hurtbullen har som ni kan se nedan premiär och dagen har därför hittills spenderats där
(med utsikt över r.ECOs entre´förstås!!)
Jag tog en sväng in till mig för att ladda batterierna inför nästa godsak på menyn och bunkra upp med lite arbete som jag tänkte att jag skulle passa på att utföra när jag fikade men så nu när jag kom tillbaka så var det plötsligt KNÖKAT på "Hurtis" och alla "utsiktsplatser" var upptagna så jag pausar ett tag till och väntar ut stormen.
SÅ, har ni vägarna förbi Arenahuset/Kristiansbergsvägen så rekommenderar jag STARKT att slinka in för även på r.ECO är det morsdag-yra med fina priser på hela sortimentet!!
Det här blir SUCCE'!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0