Mondaymooooorrrrniiing

HAJJ!
Jäklar i min gata va trött jag var igår , tvärslocknade på soffan , vaknade när K. kom hem efter sin fisketur( 1 abborre rikare!) ,somnade om igen, vaknade när K.gick till jobbet i morse, kollade mobilen "ingen BodyBalance" , somnade om,vaknade vid 8 och så hela dagen idag har jag varit som en överkörd äppelskrutt.
Ikväll blir det lite firre till middag och så tänkte jag pyssla lite med knyttets rum, lacka ett bord bland annat..
Bilder kommer.
Jag hade ett missat samtal från Försäkringskassan också och hon hade spelat in ett meddelande..
"Hej mitt namn är bla bla bla och jag ringer från FK, du hade ringt oss i förra veckan och undrat över ditt ärende.. ja, alltså det är ju inte utrett ännu. Om du inte är tillfreds med det svaret så kan du ju kontakta oss igen!"
EHHHHH!?!?!?! Ja-HAAA!?
Att det inte var utrett hade jag väl kunnat räkna ut med lilltån men jag vill ju veta VAD FAN Det är som tar sån förbannad jäkla tid! I-D-I-O-T-E-R!!!!
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0