Namndjungeln..

Nu är vi på upploppet i namnvalet, han HETER Malte,det är klart han gör det men sen så har vi gått igenom lite släktnamn och Tapani ska vara med(Kristoffers pappa!)känns på nått vis självklart, men kombon Malte och Tapani(som förövrigt helt klart är ett av de finare finska namnen!) klingar sisådär så jag tänkte som så att vi lägger in ett namn till för att liksom bryta av lite...
Dessa funderar jag lite på:
*Malte Emanuel Tapani Lillbacka
(pappas farfar, älskar det namnet,  kombon "Malte Emanuel" klingar riktigt fint!)
*Malte Hubertus Tapani Lillbacka
(pappas farbror,  gillar att det är lite tryck i namnet,lite kungligt sådär,sen kände jag Herr H själv och han var mysig!)
*Malte Elliot Tapani Lillbacka
(hitte-på-namn men gillar kombon malte-elliott-tapani!)
Eller låter Malte Tapani Lillbacka bäst som det är?

Kommentarer
Postat av: Annso

Emanuel tycker jag!

2011-11-22 @ 11:54:39
Postat av: Anonym

Tycker Malte Tapani :)

2011-11-22 @ 12:34:30
Postat av: Annika Persson

Jag röstar på Emanuel...guuuud va söt han är BTW, det har ni gjort bra ;) KRAM A

2011-11-22 @ 13:22:22
Postat av: Cicci

Elliot är sjuuukt fint. Om jag skulle va en sån som ville ha barn skulle jag döpa hon/han till det ;) Emanuel är också fint, ett riktigt gammalt namn med anor. Förresten är typ alla finska namn fina, min pappa heter Antero btw! Hehe!

2011-11-22 @ 14:01:16
Postat av: Maria

Jag röstar också på Malte Emanuel Tapani...det sitter som en smäck!!

2011-11-22 @ 16:17:56
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0