Chill

Gårdagen spendades i v-ås med lilla familjen i jakt på THE 1årspresent...men där gick vi bet. Sjukt trist utbud både på Babyproffsen och Br. Istället kom vi hem med lite jox från ikea,nån kul fischerprice-docka med huggtänder som pysen tyckte det var jätteroligt att bli biten av ,ett regnskydd till vagnen, tre toppar till mig och biljetter till Rock med livstid. Vi var helt färdiga när vi kom hem men vi hann ändå rensa upp på (skrot)gården (K är bra på att samla!) och börja tvätta alla de 57 upplagor sängkläder som vuxit i tvättkorgen (Den för sängkläder...ja vi har separata! röd,mörk,vit,underkläder,barnkläder ...och sängkläder!) de senaste 4 månaderna. Sjukt! MEN, nu är dom väck dock har jag blivit oerhört medveten om att jag, NEJ!!! INTE behöver köpa fler sängkläder varje gång jag besöker IKEA, även om dom "bara kostar...."

Körde xfit och BB idag, chillerill. + att jag hade bokat thaimassage på Padnathas i Arenahuset. SJUKT bra hon är alltså. 300:-/tim och jag har aldrig känt mig så fräsch i ryggen som jag gör nu! Rekommenderas allra hjärtligast!!

Nu sitter jag här med hemmagjort the (kanelstång,kardemummakärnor,rosenblad,mynta och färsk ingefära.) och väntar mest på att min fina vän Jessica och hennes Patriks bäbis ska komma ,beräknat till idag, fast jag hoppades på den 30e...eftersom Malte är född då jue, och jag och J är också födda på samma dag så det hade vart cool men det spelsr ingen roll så länge h*n är frisk och mår bra och vickar på sina små tår så blir jag jätteglad. (FINA FINA NI!!!!!!!<3)
 
Såhär såg jag ut dagen innan Malte kom!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken pytteliten gosmage <3

Svar: Mmm, den var mysig. :) Lite separationsångest hade man ju.
Becca

2012-09-05 @ 07:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0