Moooorniiing

Idag var tanken att vi skulle dragit till Arlanda och åkt lite wake meeen då det stundas kalas imorrn och jag "råkade" handla på mig ett säsongskort,ny hjälm och flytväst igår i parken så känns det som att jag borde vara hemma och förbereda (spara pengar!) Det är trots allt semester på måndag och då beger vi oss troligtvis söderöver.. känns som att man borde planera vår rutt en aning! Djurparker, äventyrsland.. etc etc... what to do?
Dessutom är jag sååå kluven då min moster kommer ner från Umeå i mitten på veckan och då vi ska iväg så kommer vi nog inte hinna träffas och det var nog 3 år sedan sist. sååå HUR sjutton ska man göra!?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och så är ju Frejas kalas den 12e som Malte inte får missa!!:)

2012-08-04 @ 10:06:22
Postat av: Becca

Sarah; Nej guuud , det får vi inte missa!

2012-08-04 @ 11:40:24
URL: http://reberecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0