Tjibb

Den här veckan består mest av jobb, hade peppat upp för lite kabel idag men dessvärre hade det tydligen blitt ett litet "missförstånd" från pappans sida så jag hann inte köra nått. Att sen komma hem till ett BOMBNEDSLAG när man tidigare under dagen fått berättat för sig att "vi håller på och städar undan lite" gjorde inte humöret direkt bättre. (samma bombnedslag som förövrigt redan legat 2 dagar i väntan på att den lediga halvan ska reagera på att man måste klättra ut ur huset.Utan vidare succe!) OCH att sen barnets "snutte" var spårlöst borta i röran var droppen som fick bägaren att rinna över. SJUKT DÅLIG KVÄLL!

Ibland förstår jag bara inte vad problemet är, är vi tjejer mer organiserade och ordningsamma eller har jag helt enkelt valt att leva med ett barn.
Jag skulle typ DÖ om jag INTE kunnat räkna på ena handen de gånger jag kommit hem till färdiglagad mat och ett städat hus efter att man jobbat sent. Eller varför inte "Ska du åka lite kabel ikväll? tänkte att jag och Malte kan kolla på från bryggan så kan vi bytas av!" ..UTAN att de orden kommer från min mun!

FAN va less man blir ibland!

SUCK!

Jobbdagen var iallafall PERFEKT!! Love my job!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tror inte att det har att göra med manligt och kvinnligt, här hemma är det Henka som är den ordningssamma medans jag snarare tänker att "jag gör det sen". Ser Henka disk, så diskar han. Jag typ kisar med ögonen och går ut ur rummet hehe.. (fast jag gör ju andra grejer i hemmet såklart!) Men klart man kan bli trött ibland! Du får tjata på! Hoppas vi ses på bruks ikväll!!

2012-08-31 @ 08:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0