Pepp

Här igen, efter igår kunde jag titulera mig som diplomerad hälsokonsulent , det är cool!!
Sen vann jag en Fredagsmyströja på Stor-Ica och avslutade med soppatorsk en km innan macken i Sura. <---inte ens det kunde förstöra min dag då det stannade en trevlig herre precis samtidigt som bilen dog och erbjöd sig att skjutsa mig för att fixa bensin!

Avslutade med att mysa med färskaste , finaste Hector, syrrans unge!! Fan va snabbt man glömmer!!

Så Imorse brände jag av ett grymt Bb-pass på arena.LOVE!!!

Har hängt hos morsan hela dan,kollat på tecknat och myst med min fina pojk.
Jag testar på Xtravaganzas program i rent utbnssyfte för att ha koll på de olika faserna och kunna leda kunderna rätt på deras väg .jo,SÅ...
Dag 2 idag alltså, och jäääklar va ovant det är att inte stoppa saker i mun hela tiden! Men det går bra, inge hungrig men lite trött.. Kan iof vara till följd av veckans långa utbildningsdagar och pendlande västeråsvägen i ottan hur det än är så tänkte jag uppdatera löpande, hörs snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0