Hej

Men hallå ja,
Här far dammråttorna omkring, dags att städa upp tror jag!

Hänt då?
Inte mycket fast ändå massor. Bott in oss i huset( tog typ en dag, trivs så jäkla bra!) , sagt upp mig från stainless, fått jobb på Arena , startat upp min första Xtravaganzagrupp och alla är SÅÅ duktiga!!!
Tis-onsdag denna vecka var jag och Emma i sthlm på Yasuragi Hasseludden SPA, UNDERBART!!!
Vi käkade på "babajan" och bodde på Hotel Aldoria vid fridhemsplan i ett rum med egen bastu, Lyx!!
K. Har gått hem och ska vara pappa nu så vi har hela sommern ihop och jag lägger typ mina egna arbetstider i höst så mycket familjefokus blir det. <3
Pysen fyller 1 om 1,5 månad och DET är helt sjukt!!!! Hur kunde tiden gå så fort?!??
Men ja,
Välkommen tillbaka Becca!
Tack!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fiiiinallyyy ;)!!

2012-06-08 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0