Effektiv.. ish..

Har faktiskt varit ganska effektiv idag måste jag erkänna. 
Började med lite sovmorgon (höhö) .. vad betydde effektiv nu igen.. !? ;)
Well, utvilad och fräsch så for jag till mor och far där jag och Mateezer fick oss lite frulle + att jag hade kontakt med bank, betalade av alla små skitgrejjer typ IKEA och sånt .. och bokade in en tid för vårt bergvärmelån (VUXENPOÄNG!) och sen drog jag iväg och dansa i några timmar medans han busade på där,passade också på att uträtta lite arbete på nån kvart. köpa blöjor,hem till morsan och farsan..Därifrån vidare mot Avesta en snabbing och sen hem igen,hämta en förstoring av ett fantastiskt foto på Malte som svärmor skulle få som ett litet tack för allt möjligt, och där hängde vi en stund och tjålade lite skit sen hem, laga mat (Lax och smörstekta rödbetor) sortera kläder, packa väskan till imorrn ,bokföring och blogg.. och ja.. nu sitter jag här. 
Hektiskt men härligt. 
Tanken var Allt för hälsan-mässan mendå jag ska iväg imorrn igen så kändes det faktiskt bättre att mysa med vår lilla skatt! 
 
Hur har er vecka varit annars då? Min har vart trevlig som vanligt , LAUGH LOVE LIVE...ish. ;P
 
PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0