Wakakaka

Helgen bestod av kabelåkning i spöregn(oväntat nice!) med Maria ,Supersaturday (1-dags träningskonvent med GRYMMA presentatörer av GRYMMA klasser! Träningsvärken är total.) Hangout med skategrabbarna inkl Marc från Holland som var på besök. säkert 3 år sen vi träffades sist och det var kul. Vi dansade och sjöng ,skatade och lekte lekar. Och idag blev det kalas för syrran, häng hos morsan, brygghäng med pysen och söndagsmiddag med herr Mattssonator. Riktigt jäkla bra helg!

Imorgon börjar jag också jobba "på riktigt", känns nice för jag har verkligen NOLL ångest. Verkar dock som att mina pass blir inställda pga för få deltagare(lunchpass) men då finns det annat att göra. (Och min träningsvärk kommer troligtvis vara nöjd!)

Well, see ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0