Börja grina

Ligger just nu vaken, klockan är 02.57 och jag gråter. Jag gråter av smärta i min högra axel, OLIDLIGT!
Det har gått så långt att jag alldeles nyss var tvungen att ta en av mina superstarka pills som jag helt och hållet bojkottat sen jag fick hallisar av dom! Dessa fick jag utskrivna vid en axelskada i andra axeln,som i sig varit den bidragande orsaken till smärtan jag ligger med nu!
Det började med att jag flög av hästen och vred till nyckelbenet(det lämnade sin ursprungliga pos.) och läkarna gjorde föga åt det ( mer än att skriva ut pills då!) vilket har resulterat i att styrkan i den sidan är nedsatt vid rörelser som ex armhäv eller när man klipper med bultsax vilket i sig då resulterat i att jag kompenserat upp det genom att belasta andra sidan fel/extremt mycket. Och sen då när man fick barn så kom ammningen och barnabärandet på en arm vilket inte var fördelaktigt alls för mina tidigare skador och så med bodybalance-releaser var tredje månad som ska övas in där axlarna egentligen är den kroppsdel som belastas mest så är katastrofen ett faktum. Men SÅHÄR illa har det aldrig varit!
Är det inte bättre när jag vaknar( om jag ens lyckas somna) så blir det akuten. Thats it!
(Bilden representerar axlarna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0