Keep on blogging

Har haft ett bra flyt med träning ,sömn och mat de senaste dagarna. Det känns fint i kroppen.
Igår var det BodyBalance. Fasiken vad jag ÄLSKAR det nya passet. (60) så himla skön och kraftfull musik. och korren har setat finfint (till99% iaf) MUMS! Älskar flyt!

Imorrn bär det av till Nås där jag och ett gäng brudar ska mysa runt och.. ja.. mysa.. och typ äta ..och sova .. och njuta!
K drar till Sälen idag så Malteezer kommer spendera helgen hos sin mormor och morfar.
Enda kassa med det är att jag missar svägerskans bb-shower och därmed också missar allt go-fika. Men det får va. :) Nästa vecka ska jag klippa mig ...och Malte ska också få en frippa,,höhö.. får se hur det går!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0