2013

Jag uppdaterar inte så ofta men denna är en klassiker. 


Gjorde du något år 2013 som du aldrig gjort förut:

Lyckades med framåtvolt på studsmattan!:D Var med på ett wakeboardcamp för tjejer och var med och tävlade i samma gren.. och så massa andra smågrejer. 

Höll du några av dina nyårslöften:
Har inga direkta löften utan brukar försöka sätta upp mål om mitt eget välmående och jag tycker faktiskt jag lyckats bra ! 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år: 
Javisst. En hel bunt!:) 

Gifte sig någon av dina vänner:
Ja. men inget bröllop jag va på. 

Dog någon som stod dig nära:
Ja , våran gamla vovve Nanna. 

Vilka länder besökte du:
Thailand! 

Är det något du saknade år 2013 som du vill ha år 2014:
Förra året önskade jag mig sol och det fick jag. 2014 vill jag ha lika mycket sol och umgås mer med mina vänner ochså ska jag sätta dom där jäkla tricken jag nött sen ska jag absolut öra mera "åt fel håll"

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid minnas, och varför:
Inga särskilda datum. Hela året var grymt!

Vad var dina största framgångar i år:
Samma som förra året, Att ha fokuserat på sånt som betytt nått för MIG! Rätt val av jobb,vänner ... allt! Och att sälja bilen, både miljömässigt och ekonomiskt! 

Största misstaget:
Att inte tidigare vågat gett mig på massa olika saker med wakeboarden och att hållit inne med åsikter som jag egentligen borde kläckt direkt! 

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Hade vidrig feber för nån vecka sedan och igår hade jag HEMSK huvudvärk! Sen har jag varit otroligt sned i höften efter wakeboardsäsongen.

Bästa köpet:
Thailandsresan och min bok om Yinyoga. 

Vad spenderade du mest pengar på:
Smågrejjer och mat

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Mycket har gjort mig riktigt glad. Men framförallt har dethär året präglats av all positiv feedback från mina kunder  och kollegor.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2013:
Watch out for this med Major Lazer och Aviciis Wake me up och Hey brother

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Gladare ,helt klart!

Rikare eller fattigare?
Rikare på alla sätt. Vi har haft ett behagligt cash flow! 

Vad önskar du att du gjort mer:
Rest.

Vad önskar du att du gjort mindre:
gnällt

Hur tillbringade du julen:
Kommer tillbringas med min släkt på julafton och Ks släkt på Juldagen. PUNKT! 

Blev du kär i år:
lite nya gnistor tror jag nog ja.

Blev du arg i år:
Ja, det finns alltid jubelidioter som förstör en annans soliga vardag. Sen har jag stört mig på människor som är så uppe i sitt eget arsle att dom inte kan se till andra människors behov. 

Bästa boken du läste i år:
"En gurus död" 

Största musikaliska upptäckten:
Inget särskilt 

Något du önskade dig och fick:
En rejält solig sommar! 

Vem saknade du:
Vänner som man inte tog sig tid att träffa och besöka. 

Något du önskade dig men inte fick:
Är nöjd! 

Årets bästa filmer:
The Hobbit del två. Otroligt vilka filmer alltså. 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag tror jag var iväg nånstans ... minns inte riktigt ..men sen var det lite fika hemma. 

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:

inte så mycket. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012:

tights och oversize

Vad fick dig att må bra:
Malte ,familj och vännerna.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:


De bästa nya människorna du träffade:
De jag träffar varje dag genom jobbet. 

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Samma som förra året, Aldrig tvivla på sig själv och ALLTID följa sitt hjärta , gör man det så har man inga bekymmer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0