Chillers

Lovelylove

Mannen mycket piggare OCH han har klorinat hela huset så vi borde inte bli smittade! *pepparpeppar* När vi vågat oss hem från päronen så drog jag iväg och gymmade, blev lite löp, axlar ,Milon med 2xCrosstrainer ist för cykel och så avslutningsvis så körde jag grymma magövningar och balans på pilatesboll! Jag jobbar för en stark kropp till sommaren så jag kan njuta av allt sommaren har att erbjuda
(wake,skate etc etc!!!!)
Väl hemma sen så blev det lite välförtjänt fredagsmys i form av keso-frutti
( keso med lite fluffigt vispad grädde och vaniljpulver... GOTT!!!)
lyxlyxlyx!

Imorrn är det Arenafest och dagen inleds med 4 timmars träning. PEPP!!!

High on life.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0