EN vecka kvar, EXAKT!

Lyckost!

Helgen var svinmysig /rolig.. Bowling med ett gäng coola brudar i Lördags( TRÄNINGSVÄRK!!!) hängde mycke hos morsan och farsan och pysen fick busa av sig lite både där och hos Janica som hade Me and I -party! Jättekul!
Dessutom har han sovit svinbra (20-08) flera dagar i sträck, fick tom väcka honom i lördags och imorse han jag göra iordning mig själv helt innan jag skulle till jobbet/ pysen till dagge!
Han har ju sovit så sjukt oroligt på senaste, vaknat vid flera tillfällen på nätterna och haft panik. Vi har trott att han drömt mardrömar men jag är ju lite som jag är (lite alternativ! )och han har varje gång pekat ut i tomma intet och tittat efter nån/något som inte finns där (I våra ögon!) .
Har fått för mig att det kan ha att göra med den/det som den senaste tiden roat sig med att öppna och stänga våran garderob .. det har hänt vid flera tillfällen när jag varit hemma själv och varit antingen i badrummet eller vardagsrummet som jag hört hur garderobsdörrarna(skjutdörrar) i vårt sovrum har gått lös och glidit fram och tillbaka. Nu har det varit lugnt länge och pysen har även sovit bättre. Intressant tycker jag!

Uppföljning på detta utlovas! ;)

K. går natt denna vecka och han är så grym, börjat träna regelbundet även om han jobbar knepigt. PUSS!
Milon har nog varit en räddning, Jag körde själv ett pass innan jag drog hem från jobbet . SKÖNT.
Sen hämtade jag även min nya Wakeskate! LYCKA!

A , men nu ska jag sluka en apelsin och svänga ihop en lite portion yoghurtglass tror jag! :D

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Eeehhhhh??? GLÖMDE du nämna detta när vi pratade??? Seriöst!!! Du hade över 1,5h på dig för17;)

Svar: hahaa, jaa;) Men vi hade ju så mycket att prata om:)
Becca

2013-02-20 @ 00:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0