Ledig Tisdag

Pysen har fått frukost, kaffet är kokat, kollat nyhetsmorgon och barnkanalen, har betalat ALLA räkningar (SKÖÖÖNT) och fått frispel på Klarna. Alltså vilka jävla puckon! Jag skaffade 4play-premium för ett tag sen och valde mobilfaktura... 
Har jag fått nån mobilfaktura? NEJ!
Har dom skickat en påminnelse via snigelpost? JA!
Fick jag påminnelsen 4 dagar EFTER förfallodatum? JA!
Skickade dom fakturan vidare till inkasso? JA! 
Som tur var så kunde Inkasso-firman se att det var nått strul från Klarnas sida så dom tog bort den från sig men seriöst!?
PUCKON! 
 
Ja men skit i det, jag är hursomhelst ledig idag! Imorrn är det full sula igen och på Torsdag är sista arbetsdagen denna vecka! 

På lördag är det medlemsfest och vi ska ha lite personal-mys innan och ha (4 timmar non-stop ) pass för varandra .. otroligt härligt! Peppad till tusen! 

På söndag ska jag tvätta, packa och planera och på måndag jobbar jag på dagen sen bär det av mot THAILAAAAAND!!! :D 

Om det är nån som har lite solskydd till barn liggandes som man inte använder och som kanske hinner gå ur tiden innan sommaren så hör gärna av er, här kommer det alltid til nytta! Samma gäller magtabletter,resorb etc
Vi har fått låna en fantastisk vandrings-ryggsäck där man också kan stoppa ner pojken och han sitter som en gud! Den kommer göra susen! 

ÅH FAN VA JA LÄNGTAR!
 
 

Kommentarer
Postat av: Leila

Inte alls avis:) finns ju billigare märken än resorb som är lika bra! :)

2013-02-19 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0