Helg.

Pysen har fått vara hos mormor idag medans K gjorde ASFINT i källaren och jag övade på pass , men seriöst, det gick PRUTT!!! Fan va min hjärna är off nu, känns inte som om nånting fastnar , sen när jag stod där nere i källaren och skulle köra igenom passen så var kroppen helt tung och ond också . DISLIKE! 
 
Men sen kom min räddare i nöden, Padnata på thaimassagen , och såg till att jag fick en timmes oljemassage innann jag gick hem, och baske mig, det känns som om hon knådade ut varenda knut i hjärnan så när jag kom hem så beslöt jag mig för att springa iväg till affären och handle lite snask , passade på att plugga in hörlurarna och spela musiken till sh'bamen och baske mig, det kändes som att de flesta låtarna hade rotat sig iaf. GRYMT JU! Massage är såååå underskattat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0