Nya tag

En härlig helg till ända!

Har partajat i Falun och hängt runt med goa människor. Kärlek asså!

Överlycka!

Lillgrabben har gått och blivit risig med hög feer och monsterhosta. Pluttisen. vill bara pussa honom frisk!
Sen börjar även jag känna mig rivig i halsen och fy vale om det bryter ut till helgen asså... NIKE BLAST (dvs. 12 timmar träning på två dagar!) och flunsa liksom . BAD, BAD COMBO! HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag får hålla mig frisk!

Har knegat på idag i vanligt tempo . Älskart!
Sen har diverse nyheter rungat om lite men det tar vi mer om sen.

Nu ska jag hälla i mig en liter vatten sen är det tack och gonatt.

PS.JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG EFTER THAI! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0