Puuuuuust!

Gud assåå . 
Haft en galet stressig tid nu..  eller inte stressig egentligen men det har vart fullt upp. och imorgon är det sista dagen jobb denna vecka sen kommer 3 dagars paus från kneget .. .(vilket troligtvis inte kommer ske då jag älskar mitt jobb!!) :) 
Men Det känns bra. Jag körde X-fit + de 2 pass som jag haft på huvudet den senaste tiden då tiden och orken inte funnits att lära in men jag gasade i eftermiddag med inlärningen och det kändes rätt okej att köra dom faktiskt. Mina gäng är ju så mysiga så det gör inget :D
Det blir nog ASKUL att köra dessa nu i tre månader. ÄLSKAR Balancen! 
 
Nu måste jag få nått i magen.  
Tjipp! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0