en liten nätt uppdatering

bloggsuget föll sig lite på. Mycket har hänt sen sist.. ny bebis i magen bland annat! :) Tänkte att jag kunde börja blogga lite smått för minnets skull.
Jag inser att jag titt som tätt går tillbaka i denna blogg för att se hur det var att vänta på Malte (kul att se tillbaka!) och har insett att dessa två graviditeter INTE är sig lika. Tyvärr ! Med Malte mådde jag så förbaskat bra mest hela tiden och nu känner man sig bara toksvälld ,trött och har ont överallt. (mest tror jag iof det beror på att jag har mina trasiga knän som inte vill vara med i leken vilket har gjort att jag inte kunnat träna som jag velat!) Vi är nu i vecka 30 så typ 10 veckor kvar har vi! Vi vet ju att det är en lillebror som gömmer sig men namn har vi inget klart. Pojknamn är SVÅRT!


Jaja, men för att förtydliga , denna blogg kommer framförallt fungera som journal för att jag ska kunna komma ihåg hur det var att vänta dessa ungar så jag förväntar mig inte vare sig kommentarer eller följare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0