Jaoh

Började dagen med att packa in mina nya skyltdockor i butiken. K var ju helst fantastiskt snäll som hämtade dessa i Örebro igår (och i samma veva lyckades få en fortkörningsböter på 2400 spänn ) .
och när jag håller på att packa in dessa så dyker de nya kläderna från STOLT upp och exakt hur glad blev jag då da?! JÄÄÄÄÄTTEGLAD såklart!
Så jag och Ewelina satte direkt igång och klädde damerna i fantastiska kreationer och faaaan va bra det blev!
Även inne på Arena finns nu en r.ECO-docka!:)
(bilder kommer!)
Sen så kom ett litet bakslag...eftersom mitt skit-3-modem vägrar fungera så fick jag låna den ömma moderns Telia-modem istället..vad händer? självklart är det störningar på Telias nät just idag så jag kommer inte ut.SUCK!
Nåväl,lyckades fördriva tiden ändå men det är så typiskt när man verkligen behöver det och vid 18.10 var det dags för Core på Arena.KUL..men balansen var verkligen rutten idag (säkrt för att jag hade skor på mig..)!!
På vägen hem passade jag på att stanna till på coop för att köpa godis till kärringarna (Jag kommer även behöva en påminnelse i November inför Halloween då samma incident även sker då!) "A trooooligt att det där kommer finnas kvar ändå till påsk" tänker ni säkert nu men guess what.. jag kollade ner i påsen.. på tom mage..efter träningen.. och såg absolut INGET jag var sugen på!!!
Det har ALDRIG hänt förut! TRUE STORY!!  Är så jäkla stolt över mig själv alltså! Och trots att jag nu varit hemma i drygt en timme med godispåsen inom räckhåll så har jag ännu inte ätit av den.
Nåväl, mycket kan hända fram till påsk så vi ska väl inte ropa "hej.."
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0