Då var det dags..

2010

Gjorde du något år 2011 som du aldrig gjort förut:

Oh JA! Stängde ner en butik,började jobba med medlemsrådgivning,födde barn och allt därtill...aa en hel del!

Höll du några av dina nyårslöften:
Brukar lova mig själv att inte slösa med dyrbar energi... andra halvan av dethär året har det ÄNTLIGEN gett resultat!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Ja,typ alla!

Gifte sig någon av dina vänner:
Yes! 

Dog någon som stod dig nära:
Näe, men ytliga bekanta.

Vilka länder besökte du:
Inga resor alls.

Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012:
Sömn och en härlig ,lång, semester.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid minnas, och varför:
30/7-Malte kom till världen. 26/7-Lea kom till världen. 30/12- När jag var med om en BARS-behandling (googla!Sjukt intressant!)

Vad var dina största framgångar i år:
Fina lilla Malte, starkare band till familjen,succe som medlemsrådgivare på Arena, att ÄNTLIGEN har kommit till insikt med vad och vilka som är värt att lägga energi på!

Största misstaget:
Att dra ut på beslutet om att stänga butiken.

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Rejäl jävla magsjuka som höggravid med 32grader i luften. Har nog aldrig känt mig så ynklig. Låg i en solsäng ute i trädgården i skuggan av ett träd och spydde vilt omkring mig.

Bästa köpet:
Min Iphone. 

Vad spenderade du mest pengar på:
Malte! .. och företaget!

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Självklart kiddot.. och när Emma och Carro dök upp på min 25års dag och lagade 3rätters och städade mitt hem.. och SJÄLVKLART nyheten att jag skulle bli moster och diverse andra glada nyheter!<3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2011:
Typ det mesta med Laleh då hon spelats mycket på radio och hon verkligen levererat under Så mycket bättre. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Både och! Var väldigt ledsen över diverse förluster men det "är jag över" nu .. men all tid med den nya familjemedlemmen och alla nya uppgifter på Arena får mig att varje dag le med hela själen!

Rikare eller fattigare?
Rikare , både i pengar och kärlek. 

Vad önskar du att du gjort mer:
Umgåts med mina vackra,underbara,fantastiska väsen till vänner. 

Vad önskar du att du gjort mindre:
Funderat och analyserat.

Hur tillbringade du julen:
Med min och K's fina familj. från 23-26/12

Blev du kär i år:
Alltid kär i K och numer förälskad i vårt vackra lilla knott. 

Blev du arg i år:
Usch ja, så arg så jag var tvungen att gråta ibland. Men tillslut kom jag till insikt och *poff* så mådde jag kanon igen! 

Bästa boken du läste i år:
Från A till Bebis... har inte hunnit läst så mycket mer. 

Största musikaliska upptäckten:
Inget speciellt så men det spritter i hela kroppen till all grym dancehall som spelats på radio. 

Något du önskade dig och fick:
Oj, fick mycket jag önskade mig i år... förutom den där lottovinsten. 

Vem saknade du:
Farmor och Farfar och vänner som man träffat alldeles för lite.

Något du önskade dig men inte fick:

...ja , lottovinsten.. 

Årets bästa filmer:
Oklart.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Bjöd på fika och hade svärmor,svägerska och fina Maria över på 3rätters sen dök Emma och Carro upp och lagade en omgång till + städade medans jag mös och matade barn. 

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:

Ja. om insikten kommit tidigare , både vad gällande människor och karriär.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011:

avslappnad och blandad.  

Vad fick dig att må bra:
familj,vänner,kollegor,träningen och en bra inkomst. 

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
det var relativt oengagerat på den fronten.

De bästa nya människorna du träffade:
Alla inspirerande deltagare/medlemmar jag träffat i jobbet som instruktör/medlemsrådgivare.

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Aldrig tvivla på sig själv och ALLTID följa sitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0