Gasen i botten..

Fortfarande torka men tänkte bara göra en snabb uppdatering..
Denna vecka är K ledig och jag har röven full ... fram tom torsdag.. sen tänkte jag ta mig lite "ledigt" nån dag och vila hjärnan. (Igår hittade jag stavmixern i kylskåpet.. !!!! ....)
Idag har jag 8 (ÅTTA!) träffar.. imorgon är det vaccination för kiddo,info på babysimmet,3 träffar ..och BB.
Onsdag väntar utbildning i v-ås(sälj!)..och Afro.
Torsdag? Utbildning!.. och Box!
Så ser det ut hittills.. och då har jag fortfarande ett par kottar som jag inte fått tag på! Upptagen kvinna!
Men Faaaaasiken va kul det är! :D
I Lördags stod vi och pratade om den gångna veckan (4 BB-pass,Box,Afro + diverse träffar!) och en av våra spinningtöser förvånat undrade: "Men, är inte du mammaledig?!"
Mamma: JA! Ledig? Nääääe! Höhöhöhö. Men ja, JAG ÄLSKART!
Sen gjorde jag även en uppföljning hos Ms.Tanita (<--- Länk till den första mätningen!)
och tydligen har jag blivit 5 år yngre (i metabolisk ålder!) på en månad.. Cool!
Hela resultatet kan du se i bildinlägget nedan! (1:a till vänster, 2:a till höger!)
Well, Dags att bege mig mot Arena!
Tjingtjingeling

Kommentarer
Postat av: Annalena

Sv: frågan är om min prestation idag räknas som duktig haha!

Jag tränar i fagerstahallen, tror det kommer dröja länge innan du ser mig på arena ;)

2012-01-17 @ 22:06:07
URL: http://lillisandal.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kom igeeeeen nu becca, UPPDATERA!!! ;)

2012-01-24 @ 15:06:25
URL: http://twentyonedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0