Mitt 2012

Jag uppdaterar inte så ofta men denna är en klassiker. 


2011


Gjorde du något år 2012 som du aldrig gjort förut:

Åkte MYCKET kabel. Wakeboard och wakeskate, det sistnämnda blev en favvo. Gick en kurs i BARS. Köpte hus.OCH Gick en Sh'bam-utbildning. OCH glömde min Macbook (äppeldator) på Stockholm Centralstation..Och fick tillbaka den. 

Höll du några av dina nyårslöften:
Har alltid som löfte att få mig själv att må bra. Vilket jag lyckats bra med iår. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år: 
Ja, syrran och Jessica bland annat. Helfestligt! 

Gifte sig någon av dina vänner:
Ja. men inget bröllop jag va på. 

Dog någon som stod dig nära:
Nej. Men mycket dödsfall omkring 

Vilka länder besökte du:
Egypten och Danmark

Är det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013:
SOL!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid minnas, och varför:
Inget superspektakulärt!

Vad var dina största framgångar i år:
Att fokuserat på sånt som betytt nått för MIG! Rätt val av jobb,vänner ... allt! 

Största misstaget:
Att sabba 3 Iphonedisplayer och att glömma datorn på "Centralen" OCH kanske att tillåtit mig att bli övertalad till att köpa hus. 

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Jaa, höll på att skära av mig tummen en måndagmorgon när jag skar bröd och påvägen till akuten så hällde jag en kopp stekhett statoilkaffe i knäet! Brännskada och ett tre centimeter långt och fult ärr på tumme. Kul! 

Bästa köpet:
Huset ..och En Fatboy! :)

Vad spenderade du mest pengar på:
Huset!  

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Var lite halvglad hela tiden ,och Malte, ÄLSKADE LILLA PYS!  men Maltes faster Emelis nyhet om sin bebis i magen var ju TIPTOP och samtalet från killen på Stockholms centrals hittegods avdelning med beskedet om att nån lämnat in min väska med dator och rubbet kvar! 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2011:
"One day baby.."-låten  och all Sh'bam-musik och Florence and the machines - Shake it out!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Gladare fast bristen på sol gör mig överlag lite smådeppig. 

Rikare eller fattigare?
Fattigare pga av att vi köpt hus! 

Vad önskar du att du gjort mer:
Rest.

Vad önskar du att du gjort mindre:
Låtit mig bli övertalad att köpa hus. 

Hur tillbringade du julen:
Lugnt med familj och vänner.

Blev du kär i år:
Inte mer än vanligt.

Blev du arg i år:
Ja, det finns alltid jubelidioter som förstör en annans soliga vardag. Sverigedemokraterna ligger högt upp på den listan.

Bästa boken du läste i år:
Har faktiskt inte läst nån bok. 

Största musikaliska upptäckten:
Inget särskilt 

Något du önskade dig och fick:
En jordglob och en rejäl studsmatta.

Vem saknade du:
Släktingar som man inte träffat på länge eller som gått bort.

Något du önskade dig men inte fick:

En storvinst. Pengar gör ingen lyckligare men det skulle vart skönt att bara få bort lånen, gillar inte lån. 

Årets bästa filmer:
The Hobbit, sågs dagen innan nyårsafton på 3D bio i vås med goda vänner. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Bjöd på kalas nere på bryggan , åkte wake ,käkade tårta och svängde runt till kanonhärlig musik. 

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:

Somsagt, mindre lån,mer resor och mer sol. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012:

träningsredo och tighta jeans.

Vad fick dig att må bra:
Malte ,familj och vännerna.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
Sverigedemokraternas framfart, blir SÅ ledsen i hjärtat! 

De bästa nya människorna du träffade:
De jag träffar varje dag genom jobbet. 

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Samma som förra året, Aldrig tvivla på sig själv och ALLTID följa sitt hjärta , gör man det så har man inga bekymmer.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Äntligen lite mer uppdatering på bloggen!! =) Och du, erat hus är ju skitfint. Sist jag var hos dig så gjorde det lite ont i hjärtat att jag och henka inte köpte det först hehe. Styr upp en vår-pepp-fest vetja! Kan behövas i detta mörker!

Svar: Ja verkligen!vår-pepp-fest it is! JO alltså jag trivs bra, huset är otroligt fint och med bra energi . men just huslivet, det är det som stör mig :) Jag fattar inte varför man har en sån stress kring hus, hellre vara "obunden" till något och kunna göra lite som man vill!:)
Becca

2013-01-03 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0