Godmorgon!

Är just nu nyvaken och skrynklig med skapligt kuddface, ska snart ut på en morgonpromis men kom på att det var nå skitviktigt jag skulle kolla på internet (Det var därför jag vaknade!) MEN.. nu har jag glömt vad det var , väldigt frustrerande..
Somnade på soffan igår till Kill Bill´ettan, hade glömt hur sinnesjukt brutal den var men också hur sinnesjukt bra den var.. jisses..älskar delen i början när Uma försöker få tårna att röra på sig, det kan man kalla viljestyrka!
Vaknade givetvis dessvärre även på soffan då,,när solen började skina in genom fönstret, TILL TELETUBBIES!
Hur i h***vete (ursäkta språket men jag blir f*n förbannad!) kan det vara lagligt att producera sån fruktansvärd
smörja? jag har HATAT dessa studsande odågor från dag 1 och kommer aldrig, och då menar jag ALDRIG visa mina barn in i teletubbies värld utan hålla mig till mer kvalitativ barn-tv i form av ex. disneyfilmer osv.. och det har ni mitt ord på!

Nu mindes jag förresten va det var jag skulle gö, lä dra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0