Home sweet home

Tillbaka igen efter en tuff helg i sälen och jisses amalia vilken helg.
Brädåkningen gick sinnessjukt bra och goggelbrännan är total, är så himla nöjd trots en liten kraschlandning på axeln på väg upp på en box men det var faktiskt helt och hållet shaperns fel eftersom hon skippat fixa kicken innan hon vräkte på salt, så vad som såg ut som en halvdan slaskig kick visade sig vara en stor isklump.. nåväl.. bara att kravla sig upp och ge sig på den igen!Är SJUKT nöjd med tanke på att det bara var 2a åket för säsongen!
Nån längdåkning vart det ju inte av eftersom bristen på snö var stor men desto mer tid över för chill så det var ju inte hela världen.
Dessutom kan jag även konstatera att torsdag-kvällen resulterade i,möjligtvis, den värsta urspårningen i gängets historia..HAHAAHA... har aldrig sett på maken till kalabalik!
Sen har man ju även fått höra att och annat som faktiskt sved i hjärtat, visste inte att det låg till så, men.. det finns ofta två sidor av en historia och jag skulle uppskatta om åsikter av den här formen når mina öron i samma sekund som de uppkommer. 
Och som jag tidigare konstaterat så gillar jag faktiskt att må bra,vad än missunnsamma människor tycker om det!
Gårdagen slutade på ett minst sagt chockerande sätt, inget som bör tas upp här dock.Är fortfarande fruktansvärt förvånad över utgången!
Kort och gott så har det varit en SVÅRSLAGEN helg med härlig brädåkning,diverse alkoholförtäring,sol och underbart sällskap av goda vänner, kunde inte blivit mycket bättre!
Bilresan hem gick bra och nu sitter jag här och glor på Van veeteren, Habibi ligger och vilar upp sig inför det stundande nattskiftet, stackars älsklingen! Men jag har varit den perfekta frugan och fixat krubb, en wok med bacon och grönsaker, hoppas det faller honom i smaken! Själv så tänkte jag faktiskt vara ledig hela kommande vecka, det ser jag fram emot. och på torsdag bär det av till Uppsala för lite skönt valborshäng med våra goda vänner F och S. det ser jag också fram emot..
Bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0