Morgonstund har blod i mun

Grattis mig själv, lyckades nog riva sönder hela tandköttet vid morgonens tandborstning så nu ser jag ut som hannibal the cannibal, typ!Fantastiskt=P
Hänger runt på kneget och försöker lokalisera nån form av pålitlig väderprognos för kommande helg och vecka,
Hittills är detta vad jag hittat, sol i helgen, varmt men tveksam sol nästa vecka..
står lite i valet och kvalet om jag ska 1:Åka till sälen över helgen, ha det glss och balong,trotsa knäet och gå in stenhårt för lite bräda och kanske även lite längd om spåren tillåter och därmed ta ledigt nästa vecka(om det utlovas glassigt väder!)då jag fixar alla bestyr i trädgården med hallonbuskar,rabarberplantor etc. etc.(+ att företaget har kommit med en deal att om vi tar ledigt 4 dagar nästa vecka (ingen produktion!) så får vi 2 "bonusdagar" nästa stoppvecka (21) vilket innebär att jag då är ledig ytterligare en hel vecka om jag bara tar ledigt 1 dag då). Skulle ju vara trevligt! Å andra sidan Alt. no 2: Kan jag välja att stanna hemma i helgen,spara pengar,fixa trädgården för OM det inte är bra väder nästa vecka så är det bara att traska ner på kneget och sitta av sina timmar MEN då missar jag troligtvis en sjuhelvetes trevlig helg i sälen MEN spar 4 dagars ledigt/semester/komp (har lite sparat!) What to doo What to doo!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-04-22 @ 11:34:26
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: Anonym

Följ med till sälen röstar jag för =)

/// Rebecca S

2009-04-22 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0