Oh SUNNY day

Nyss väckt av två hungriga katter efter en sen kväll med scrubs,CSI,NCIS,Medium och X antal skålar med gröt vilket jag fått total nippran på,gröt alltså! Supersmarrigt, havregrynsgröt med en liten smörklick och flingsalt.Hur gott som helst!
Utöver mitt kommande dagliga intag av denna kulinariska rätt så tänkte jag snart bege mig iväg till "Hallen" för lite vattenjympa med damerna, var ett tag sen nu så det blir nog supertrevligt. Tänkte även bättra på brännan lite i "cancertuben" och efter det hem och kratta trägårn, nu börjar alla löv uppenbara sig och jag vill ha grönt,grönt,GRÖNT!
I Afton blir det även en tur på spinningcykeln på Arena.Fullspäckad dag alltså! Trevligt! 

Imorn är det FSP open i Falun och K. ska dit och åka och jag är galet sugen att haka på och hänga med brudarna i solskenet, kanske låna med mors lilla kamera och försöka få till nå trevliga bilder vore isåfall inte så dumt!
Men.. det är morgondagen det, här tar vi en dag i taget mina vänner..  
 

Kommentarer
Postat av: jessica

mm vet det är synd om mig ;)

2009-04-03 @ 18:58:32
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0