Oz

Har hunnit med en hel del efter incidenten med masken imorse..
Till att börja med så kom jag galet långt på min nya mössa.. dock var det nått som gick på tok så nu har jag börjat om..men det gör inget för hela påskhelgen kommer att tillbringas lugnt och stillsamt hemma med enbart två påsk-middagar inplanerade så jag har gott om tid!
Efter att jag slutat jobbet så promenerade jag förbi systeryster och kollade på när hon jobbade, hon bjöd på en skvätt kaffe och så bestämde vi att jag skulle återkomma när hon slutade för att senare styra upp lite filmhäng i hennes crib eftersom hennes rockstar till pojkvän är på turné och min sömntuta låg och sov efter ett tufft nattskift så passade ju det alldeles ypperligt. Det här va rullen vi kikade på:



och jag säger bara en sak: SE DEN!
Verkligen sinnessjukt bra film och Nicole Kidman gör sig fantastiskt bra som snoffsig,engelsk,överklassdam och "Nullah".. herregud.. hans stora rådjursögon får en att smälta till en bölande geleklump för bölade gjorde vi minsann.
Verkligen sevärd!

När jag tömt tårkanalerna och fyllt buken med lite ätbart så bar det av mot ett Core/Spinningpass på Arena och nu sitter jag här, svettig,trött och överlycklig att jag har en låååång helg framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0