(pust)

..äntligen har jag ro att slå ner röven, for ju som jag tidigare nämnde iväg till v-ås för ett besök på Ikea och Plantagen, var sugen på några nya färgklickar här hemma (hade först planer på att måla om men kom på att det aldrig går så snabb som man tror med allt tejpande osv så gav upp den tanken för stunden..) och sen var jag ute efter lite trollhassel att göra nått snitsigt till -rummet med, den planen gick dock i kras eftersom det tydligen verkar vara stor åtgång på just den varan just precis när jag ska ha det...
Nåväl, fyndade iaf lite på Ikea och även lite på Hemtex här i stan:
*Ett fint tyg att göra provisorisk sänggavel av tills jag har hittat DET/DEN tyget/tapeten som jag verkligen är ute efter.
*Rosa sängkläder
*Rosa gardiner till sovrummet att matcha med sängkläder och tyg.
*3 små söta vaser med tillhörande blomma att dekorera ett vardagsrumsfönster med
*2 nya ljusfat i zink
*svarta deko-stenar till ovanstående
*pytte-blockljus i röd färgskala
*1 duk
*två ljusstakar för värmesljus
*snitsig strandväska som var som gjord för träningskläder.
*tulpaner
*Mat-buttar i set om 17

Hmm.. tror det var allt .. några bilder kommer idag (K. hade tydligen lämnat kameran hemma insåg jag efter att jag ätit upp frukosten!) men sovrummet får ni se imorn eftersom jag är helt slut just nu och verkligen inte orkar fixa klart sänggaveln..

Dags att avnjuta en underbar mango-omelett med jordgubbar och en kopp te.Hoppas ni får en underbar kväll för det ska jag ha!




Kommentarer
Postat av: emma

MANGOOMELETT??? skämtar du är det gott? Fan vilka najs tavlor du fixat till sovrummet. jag måste komma och hälsa på snart. Jag är ju hemma nu och cirkus en vecka till framöver...puss

2009-04-18 @ 21:15:19
URL: http://emmaemet.gaca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0