Usch

Känner mig inte motiverad till nånting idag, eller iaf inte nånting i hälsoväg,satte på min yoga dvd och var skitpepp, men så fort andnings övningen började så rann det av mig då såg (och hörde) jag bara klockan tickandes i huvet "83 minuter kvar , 82 minuter kvar ,81 minuter kvar.." osv osv. så jag beslöt mig för att sticka ut och gå.. men på väg ut genom dörren fick jag syn på min vaxduk som jag tänkt klä "planteringsbordet" i så då rann gåsuget av mig och eftersom jag skulle fixa bordet istället.. men då behövde jag häftpistolen...som låg på övervåningen,bredvid datorn, där jag sitter nu.. Fan alltså. Taskig karaktär här!
Och jag känner mig allmänt stressad eftersom jag vet att jag ska gå till jobbet om 4 timmar.Fan för eftermiddagsskift.. tur att det är det sista..för den här gången vill säga!
Nej.. nu har jag setat och gnällt länge nog... dags att ta tag i saken.. får väl börja bakifrån då, bord,promenad,yoga..

...meeen jag skulle nog behöva ut till björsbo/uggelbo för inhandling av gräsfrö också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0