I min trädgård

Hela dagen har bestått av trädgårdsbestyr med morfar vilket har resulterat i 7 hallonbuskar, 1 vinbärsbuske,9 örter/kryddor till min örtlåda,1 steviaört till köket, grönsaksfrön(morot och rödbetor) och gul och röd lök.
Dessutom har jag själv, alltså helt på egen hand, planterat om några buskar..
Eftersom morfar är sinnessjukt hjälpsam och världens bästa morfar så bjöd jag på lunch på Dickens vilket smakade förträffligt och eftersom fröken J. är en underbar människa så dök hon upp med lite fika till oss svettiga och lortiga trädgårdsarbetare.Det tackar vi för!
När jag fixat klart örtlådan och allt det andra så var det dags för BodyCombat och därifrån kom jag nu och till min lycka så hängde det en söt kasse,direktimporterad från åre, med varsin mössa (en grön och en röd!) till mig och habibi och en strut med choklad från chokladfabriken, på dörren,allt från min fantastiska svärmor. Det var "Årestruten" så det var flera olika sorter i den, bla min favorit Chili.I LOVE IT!(givetvis är även dom andra helt underbara!) 

(Nu kom svärmor förbi och ville ta en kik på trädgårn så vi tog oss en liten rundvandring!)

Imorgon är det tidig uppgång som gäller (typ 6!) ska på Samaritutbildning,YEEAYJ! (suck!)
Såå.. dags för sovet kanske!!?

Kommentarer
Postat av: jessica

mjaaao, DU är underbar babe!

2009-04-27 @ 23:07:31
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Lina

Då refererar jag till alla dina inlägg! (inget illa menat) Kaffe? Det är bara att du hör av dig..

2009-04-28 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0